Предмет на поръчката | Обявление относно провеждане на процедура по Рамковo споразумениe № 30/ 30.01.2013 г. за определяне на изпълнител на обществена поръчка, с предмет {00276-2012-0014}: „Доставка на консумативи за печатащи устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД” |
Дата на публикуване | 14.01.2015 |
Статус | Прекратена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2012-0014 |
№ от деловодна | ОП-2-2015 |
Възлагане чрез | Открити процедури |
„Български пощи” ЕАД на основание чл. 93б, ал. 3 от ЗОП във вр. с чл. 7, т. 5, чл. 7г, чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 14, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки провежда процедура по Рамковo споразумениe № 30/ 30.01.2013 г. за определяне на изпълнител на обществена поръчка, с предмет:
„Доставка на канцеларски материали, хартии и консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД” с три обособени позиции”:
Позиция 3: „Доставка на консумативи за печатащи устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”;
Съобщение за отваряне на ценовите оферти:
Уведомление относно отваряне и оповестяване на ценови оферти за участие в мини процедура по Рамково споразумение № 30/ 30.01.2013 г. за определяне на изпълнител на обществена поръчка, с предмет:
„Доставка на канцеларски материали, хартии и консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД, с три обособени позиции:
Позиция 3 – „Доставка на консумативи за печатащи устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”;
На основание чл.69a, ал. 3 от ЗОП, Ви уведомяваме, че отварянето и оповестяването на ценовите оферти за участие в мини процедура по Рамково споразумение № 30/ 30.01.2013 г. за определяне на изпълнител на обществена поръчка, с предмет: „Доставка на канцеларски материали, хартии и консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД, с три обособени позиции по Позиция 3 – „Доставка на консумативи за печатащи устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”, ще се извърши на 19.01.2015г. (понеделник) от 10:30 часа в зала 212, в сградата на ЦУ на „Български пощи” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Академик Ст. Младенов” 1, бл. 31.
Извършени плащания по договори съгл. чл.22б ал.2 т.14 от ЗОП, дата на публикуване:
Документация
Документи | Протокол 1 от работата на Комисията | 24.01.2015 | |
Протокол 2 от работата на Комисията | 24.01.2015 | ||
Заповед за класиране на потенциалните изпълнители и избор на изпълнител | 24.01.2015 | ||
Информация за сключен договор № 11/14.01.2015 за изпълнение | 10.02.2015 | Информацията е публикувана в сайта на АОП под номер 644901 | |
Информация за изпълнението на договор № 11/14.01.2015 | 21.01.2016 | Информацията е публикувана в сайта на АОП под номер 708949 |