Предмет на поръчката | Обявление относно провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка {00276-2015-0005}: „Доставка на форматирана хартия и картон за нуждите на СП „БФН” |
Дата на публикуване | 17.07.2015 |
Статус | Отворена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2015-0005 |
№ от деловодна | ОП-15-2015 |
Възлагане чрез | Открити процедури |
„Български пощи” ЕАД на основание чл.103,ал.1 във връзка с чл. 25, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл.7, т.5, чл. 7„г”, и чл. 3, ал.1, т.1, чл.14, ал.1, т.2 и Решение по т.6 от Протокол №17/01.06.2015 г. на Съвета на директорите на „Български пощи” ЕАД открива процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет:
„Доставка на форматирана хартия и картон за нуждите на Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” към „Български пощи” ЕАД
Вид на процедурата: Открита
Решението за откриване на процедурата, обявлението за обществена поръчка, документацията, заедно с приложенията към нея, можете да изтеглите тук.
- Приложение № 1. Технически изисквания на възложителя
- Приложение № 2. Образец на оферта
- Приложение № 3. Образец на декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка
- Приложение № 4. Образец на техническа оферта
- Приложение № 5. Образец на ценова оферта (Предлагана цена)
- Приложение № 6. Образец на декларация по чл. 47 от Закона за обществените поръчки
- Приложение № 6.1. Образец на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки
- Приложение № 7. Образец списък на доставките, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от крайния срок на подаване на офертите
- Приложение № 8. Образец на банкова гаранция за участие в процедурата
- Приложение № 9. Образец на банкова гаранция за изпълнение на договора
- Приложение № 10. Проект на договор за обществената поръчка
- Приложение № 10.1. Образец на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП
- Приложение № 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите на участниците ще се приемат в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31 всеки работен ден от 10 до 12 ч. и от 14 до 17 ч. до датата и часа посочени в обявлението за обществена поръчка.
Отваряне на офертите:
Отварянето на офертите се извършва от 11:00 ч. на 17.08.2015 г. /понеделник/, в сградата на Централно управление на „Български пощи” ЕАД”, гр. София, ул. „Акад. Ст. Младенов” № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212).
Обществената поръчка заедно с Решението и обявлението за възлагането й са публикувани в електронната страница на Агенцията по обществени поръчки под уникален номер 00276-2015-0005
Документация
Документи | Документация | 17.07.2015 | |
Разяснение 1 | 04.08.2015 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 31.08.2015 | ||
Съобщение на комисията относно отваряне на ценови оферти | 05.11.2015 | На основание чл. 69а, ал.3 от Закона за обществените поръчки, комисията за провеждане на откритата процедура по ЗОП, съобщава, че ценовите оферти на участниците ( Плик 3) ще бъдат отворени на заседание, което ще се състои на 10.11.2015 г.(вторник) от 11:00 часа в гр. София, Зала 212 в сградата на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, ул. „Академик Стефан Младенов” 1, бл.31. Право да присъстват на отварянето на ценовите оферти имат лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП. | |
Протокол 2 от работата на Комисията | 26.11.2015 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 26.11.2015 | ||
Доклад от работата на Комисията | 26.11.2015 | ||
Заповед за класиране на участниците и определяне на изпълнител | 26.11.2015 | ||
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 | 20.01.2016 | вх.№ в АОП: Е-31-00-003550 дата в АОП: 19.01.2016 публикувано в АОП под номер: 708544 | |
Сключен Договор 5/06.01.2016 за изпълнение | 08.02.2016 |