Предмет на поръчката | Открита процедура за възлагане на обществена поръчка {00276-2016-0003}: „Доставка на консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”, при две самостоятелно обособени позиции" |
Дата на публикуване | 18.02.2016 |
Статус | Възложена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2016-0003 |
№ от деловодна | ОП-09-2016 |
Възлагане чрез | Открити процедури |
ОБЯВЛЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД на основание чл.3, ал.1, т.1, чл.7, т.5, чл.7г и във връзка с чл.14, ал.1, т.2 от Закона за обществените поръчки и решение по т.5 от Протокол № 30 на съвета на директорите от 24.11.2015 год. , открива обществена поръчка с предмет:
Доставка на консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”, при две самостоятелно обособени позиции:
Обособ. поз. 1 | Доставка на оригинални консумативи за печатащи и копирни устройства с марка Lexmark; |
Обособ. поз. 2 | Доставка на оригинални или съвместими консумативи за печатащи и копирни устройства. |
Вид на обществената поръчка: открита процедура
Решението за откриване на процедурата, обявлението за обществена поръчка, документацията, заедно с приложенията към нея, можете да изтеглите тук:
- 1. Технически изисквания - Приложение № 1
- 2. Образец на оферта - Приложение № 2;
- 3. Образец на декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществена поръчка Приложение №3;
- 4. Образец на техническа оферта Приложение № 4;
- 5. Образец на ценова оферта (Предлагана цена за обособена позиция 1) Приложение № 5.1;
- Образец на ценова оферта (Предлагана цена за обособена позиция 2) Приложение № 5.2;
- 6. Образец на декларация по чл.47 ал.9 от Закона за обществените поръчки - Приложение № 6;
- Образец на декларация по чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществените поръчки Приложение № 6.1;
- 7. Образец списък на доставките,сходни с предмета на обществената поръчка,изпълнени през последните 3 (три) години считано от крайния срок за подаване на офертите – Приложение № 7;
- 8. Образец на банкова гаранция за участие Приложение № 8;
- 9. Образец на банкова гаранция за изпълнение на договора Приложение № 9
- 10.Проект на договор за обществена поръчка Приложение № 10
- 11.Образен на декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП Приложение № 11
- 12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Приложение № 12
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта с всички съпътстващи я документи в един запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват – адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката: Доставка на консумативи за печатащи и копирни устройства за нуждите на „Български пощи” ЕАД”, при две самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на оригинални консумативи за печатащи и копирни устройства с марка Lexmark; Обособена позиция 2 – Доставка на оригинални или съвместими консумативи за печатащи и копирни устройства, името на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт и електронен адрес.
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. всеки работен ден до 28.03.2016г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора - Документи съгласно чл.47 от ЗОП.
Откритата процедура е публикувана в Портала за обществени поръчки под следният номер 00276-2016-0003.
Документация
Документи | Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)- Договор 148 | 06.08.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 861021 |
Сключен договор 156/07.07.2016 за изпълнение | 18.07.2016 | ||
Сключен договор 148/30.06.2016 за изпълнение | 18.07.2016 | ||
Освободени банкови гаранции за участие | 17.06.2016 | „Прайм Технолоджис” ЕООД; „Европринт сервиз” ЕООД- за обособена позиция 1; „Перун-ККБ” ЕООД; Роел – 98” ООД - за обособена позиция 2 | |
Заповед за класиране и избор на изпълнител | 02.06.2016 | ||
Доклад от работата на Комисията | 02.06.2016 | ||
Протокол 5 от работата на Комисията | 02.06.2016 | ||
Протокол 4 от работата на Комисията | 02.06.2016 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 02.06.2016 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 02.06.2016 | ||
Съобщение за отваряне на ценови оферти | 11.04.2016 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 31.03.2016 | ||
Разяснение 3 | 22.03.2016 | ||
Разяснение 2 | 17.03.2016 | ||
Разяснение 1 | 14.03.2016 | ||
Документация и приложения към нея | 18.02.2016 | Решение за откриване на процедурата, обявление за обществена поръчка, документацията, заедно с приложенията към нея |