Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание с предмет, {00276-2016-0014}: „Доставка на колички с чанти и на чанти за разнос на пощенски пратки и рекламни материали с две обособени позиции” |
Дата на публикуване | 03.10.2016 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2016-0014 |
№ от деловодна | ОП–29-2016 |
Възлагане чрез | Публично състезание |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД На основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал.2, т. 2, , чл. 178 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез публично състезание с обява с предмет:
„Доставка на колички с чанти и на чанти за разнос на пощенски пратки и рекламни материали с две обособени позиции”
Обособ. поз. 1: „Доставка на колички с чанти за разнос на печатни издания и рекламни материали”;
Обособ. поз. 2: „Доставка на чанти за пощальони за разнос на пощенски пратки”
Вид на обществената поръчка: публично състезание
Приложения към обявата:
1. Документация и проект на договор
2. Образци декларации – Образец № 1 – Образец № 9
3. Технически изисквания на Възложителя
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в един запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват:
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Доставка на колички с чанти и на чанти за разнос на пощенски пратки и рекламни материали с две обособени позиции” Обособена позиция ……: ……………………………………………………..
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, бул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. всеки работен ден до 25.10.2016 г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отваряне: денят следващ крайният срок за получаване на офертите, в 11:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, ст. 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП
Процедурата за публично състезание е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код: 00276-2016-0014
Документация
Документи | Обявление за приключване на договор | 11.07.2017 | Обявлението е публикувано в сайта на АОП под номер 795299 на 10.07.2017 |
Сключен Договор 104/18.04.2017 г. за изпълнение | 16.05.2017 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 787322 | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 22.02.2017 | ||
Доклад от работата на Комисията | 22.02.2017 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 22.02.2017 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 22.02.2017 | ||
Решение за прекратяване, Обособ. поз. 1 | 25.01.2017 | Решението е публикувано в сайта на АОП под номер 768784 на 24.01.2017 | |
Съобщение за отваряне на ценови оферти, Обособ. поз. 2 | 09.01.2017 | ||
Решение за прекратяване, Обособ. поз. 1 | 09.01.2017 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 31.10.2016 | ||
Приложения към обявата | 03.10.2016 |