Предмет на поръчката | Обява за възлагане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява (9060195) ,с предмет: „Ремонт и резервни части на компютърна и офис техника, въведена в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД” |
Дата на публикуване | 21.12.2016 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 9060195 |
№ от деловодна | ОП-44-2016 |
Възлагане чрез | Обява за събиране на оферти |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД на основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал. 3, т. 2, , чл. 186 и чл. 187 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:
„Ремонт и резервни части на компютърна и офис техника, въведена в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД”
Вид на обществената поръчка: събиране на оферти с обява
Приложения към обявата:
- Проект на договор
- Образци декларации
- Технически изисквания на Възложителя
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използва самозалепващ се плик, той трябва да бъде затворен с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват: адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката:
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Ремонт и резервни части на компютърна и офис техника, въведена в експлоатация в системата на „Български пощи” ЕАД”
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, ул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 09:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 29.12.2016 г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на договарянето: първият работен ден, следващ крайният срок за получаване на офертите, от11:00 ч. вЦентрално управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора:Документи съгласно чл.58 ЗОП и Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора;
Обявата за събиране на оферти с обява е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код 9060195.
Документация
Документи | Сключен Договор № 56/07.02.2017 за изпълнение | 23.02.2017 | |
Протокол 1 от работата на Комисията | 25.01.2017 | ||
Приложения към обявлението | 21.12.2016 |