Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание с предмет, {00276-2017-0002}: „Доставка, монтаж, настройка и гаранционна поддръжка на Firewall, Spam, Filter и Application Delivery Controller за нуждите на „Български пощи“ ЕАД“ |
Дата на публикуване | 27.02.2017 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2017-0002 |
№ от деловодна | ОП-5-2017 |
Възлагане чрез | Публично състезание |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД На основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал.2, т. 2, , чл. 178от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез публично състезание с обява с предмет:
„Доставка, монтаж, настройка и гаранционнаподдръжкана Firewall, Spam, Filter и Application Delivery Controller зануждитена „Българскипощи“ ЕАД“
Вид на обществената поръчка: публично състезание
Приложения към обявата:
- Документация
- Проект на договор
- Образци декларации
- Технически изисквания на Възложителя
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в един запечатан непрозрачен плик, съгласно условията описани в Раздел VI т.3 от Документацията на Възложителя. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват–
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Доставка, монтаж, настройка и гаранционнаподдръжкана Firewall, Spam, Filter и Application Delivery Controller зануждитена „Българскипощи“ ЕАД“
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, бул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 22.03.2017 г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отваряне: денят следващ крайният срок за получаване на офертите, в 11:00 часа вЦентрално управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212.
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП
Обявата за публично състезание е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код: 00276-2017-0002.
Документация
Документи | Обявление за приключване на договор за обществена поръчка- Договор 153 | 14.11.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 878380 |
Сключен Договор № 153/26.06.2017 за изпълнение | 04.07.2017 | Обявлението за възлагане на поръчката е публикувано в сайта на АОП под номер 794152 | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 26.05.2017 | ||
Доклад от работата на Комисията | 26.05.2017 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 26.05.2017 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 26.05.2017 | ||
Съобщение за отваряне на ценови оферти | 20.04.2017 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 04.04.2017 | ||
Приложения към обявлението | 27.02.2017 |