Предмет на поръчката | Обява за възлагане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява {9066124}, с предмет: „Доставка на горива за горене за отопление на обекти на „Български пощи” ЕАД”, с три обособени позиции" |
Дата на публикуване | 11.07.2017 |
Статус | Възложена |
№ в РОП / ПОП | 9066124 |
№ от деловодна | ОП-27-2017 |
Възлагане чрез | Обява за събиране на оферти |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД на основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал. 3, т. 2, , чл. 186 и чл. 187 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:
„Доставка на горива за отопление за обекти на „Български пощи” ЕАД”, с три обособени позиции
Обособ. поз. 1 | „Доставка на горива за отопление - дърва, за обекти на регионално управление „Западен регион” – София и на централно управление на „Български пощи” ЕАД; |
Обособ. поз. 2 | „Доставка на горива за отопление - дърва, за обекти на регионално управление „Северен централен регион” – Плевен; |
Обособ. поз. 3 | „Доставка на горива за отопление - дърва, за обекти на регионално управление „Южен централен регион” – Пловдив и на регионално управление „Югоизточен регион” – Бургас“ |
Приложения към обявата:
- Обява
- Проект на договор
- Технически изисквания на Възложителя
- Образци документи
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използва самозалепващ се плик, той трябва да бъде затворен с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват– адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката:
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Доставка на горива за отопление за обекти на „Български пощи” ЕАД” с три обособени позиции Обособена позиция № ………………………….
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, ул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 09:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 24.07.2017г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на договарянето: първият работен ден, следващ крайният срок за получаване на офертите, от14:00 ч. вЦентрално управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора:Документи съгласно чл.58 ЗОП и Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора;
Обявата за събиране на оферти е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код 9066124
Документация
Документи | Сключен Договор 248/25.10.2017 г. за изпълнение | 09.11.2017 | |
Сключен Договор 246/25.10.2017 г. за изпълнение | 09.11.2017 | ПРИКЛЮЧЕН | |
Сключен Договор 245/25.10.2017 г. за изпълнение | 09.11.2017 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 24.08.2017 | ||
Съобщение за удължаване срока за подаване на оферти | 25.07.2017 | ||
Приложения към обявлението | 11.07.2017 |