Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание, с предмет {00276-2017-0018}: „Строително-монтажни и ремонтни дейности на обекти, включени в проектно предложение по Фонд „Условия на труд” |
Дата на публикуване | 29.08.2017 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2017-0018 |
№ от деловодна | ОП-25-2017 |
Възлагане чрез | Публично състезание |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД на основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2, чл. 178 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез публично състезание с предмет:
„Строително-монтажни и ремонтни дейности на обекти, включени в проектно предложение по Фонд „Условия на труд”
Вид на обществената поръчка: публично състезание
Приложения към обявата:
- Документация
- Проект на договор
- Образци документи - приложения
- Технически изисквания на Възложителя
Начин на подаване на офертите:
Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използва самозалепващ се плик, той трябва да бъде затворен с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/. В опаковката по чл.47 ал.2 ППЗОП, се представят документите по чл.39 ал.3 т.1 ППЗОП и отделен непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“.
- Върху плика се посочват– адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката:
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Строително-монтажни и ремонтни дейности на обекти, включени в проектно предложение по Фонд „Условия на труд” До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, ул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 09:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 20.09.2017 г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отварянето на офертите: първият работен ден, следващ крайният срок за получаване на офертите, от 14:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП и Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора;
Цялата документация по публичното състезание е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален номер 00276-2017-0018
Документация
Документи | Информация за изпълнение на договор №83/26.04.2018 г | 16.08.2019 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 928488 |
Сключен Договор 83/26.04.2018 г. за изпълнение | 10.05.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 846245 | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 23.01.2018 | ||
Доклад от работата на Комисията | 23.01.2018 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 23.01.2018 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 23.01.2018 | ||
Съобщение за отваряне на ценови оферти | 06.12.2017 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 27.09.2017 | ||
Приложения А1-А6 към ценово предложение във формат XLS | 31.08.2017 | ||
Приложения към обявлението | 29.08.2017 |