Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание, с предмет {00276-2017-0027}: „Доставка на пощенски чували за нуждите на „Български пощи” ЕАД” |
Дата на публикуване | 29.11.2017 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2017-0027 |
№ от деловодна | ОП-38-2017 |
Възлагане чрез | Публично състезание |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД на основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2, чл. 178 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез публично състезание с предмет:
„Доставка на пощенски чували за нуждите на „Български пощи” ЕАД”
Вид на обществената поръчка: публично състезание
Приложения към обявлението:
- Документация
- Проект на договор
- Решение за откриване на процедурата
- Обявление за поръчка
- Образци документи - приложения
- Технически изисквания на Възложителя
Начин на подаване на офертите:
Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използва плик, той трябва да бъде затворен с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/. В опаковката по чл.47 ал.2 ППЗОП се представят поотделно окомплектовани документите по чл.39, ал.3, т.1 ППЗОП и отделен непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“. Към плика с офертата, следва да е представен и плик с мостри, към който да е приложен и приемо – предавателен протокол за представени мостри.
- Върху плика се посочват– адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката:
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Доставка на пощенски чували за нуждите на „Български пощи” ЕАД” До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, ул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 09:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 21.12.2017г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отварянето на офертите: първият работен ден, следващ крайният срок за получаване на офертите, от 14:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212.
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката /за всяка обособена позиция/, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП и Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора;
Цялата документация по публичното състезание е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален номер 00276-2017-0027
Документация
Документи | Информация за приключил договор №82/26.04.18 г. | 09.10.2020 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 996578 |
Сключен Договор 82/26.04.2018 г. за изпълнение | 10.05.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 846246 | |
Съобщение по чл.43, ал.4 (ЗОП) | 26.02.2018 | Марвипак ООД | |
Съобщение по чл.43, ал.4 (ЗОП) | 26.02.2018 | ТиС Трейдинг България ООД | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 22.02.2018 | ||
Доклад от работата на Комисията | 22.02.2018 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 22.02.2018 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 22.02.2018 | ||
Съобщение за отваряне на ценови оферти | 26.01.2018 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 11.01.2018 | ||
Приложения към обявлението | 29.11.2017 |