Предмет на поръчката | Възлагане на обществена поръчка с предмет {5}: „Абонаментно поддържане на софтуерен продукт „Интегрирана система за управление на човешките ресурси „Аладин“ за нуждите на „Български пощи“ЕАД за срок от 48 месеца“ |
Дата на публикуване | 04.06.2018 |
Статус | Възложена |
№ от деловодна | ОП-16-2018 |
Възлагане чрез | Покана до определено лице |
СЪОБЩЕНИЕ
Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ЕАД, на основание чл.191, ал.1, т.2 от ЗОП открива възлагане на обществена поръчка с предмет:
„Абонаментно поддържане на софтуерен продукт „Интегрирана система за управление на човешките ресурси „Аладин“ за нуждите на „Български пощи“ЕАД за срок от 48 месеца“
- Покана и проект на договор;
- Технически спецификации;
- Образци декларации – Образец № 1 – Образец № 11.
Място и срок за подаване на офертата:
Офертата се подава от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден в 7-дневен срок, считано от датата на получаването на поканата, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отваряне: Офертата ще се отвори в първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферта в 11:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, ст. 212. Заседанието е публично и на него може да присъства участника или упълномощено от него лице.
Документация
Документи | Сключен Договор 128/29.06.2018 г. за изпълнение | 09.07.2018 | |
Протокол 1 от работата на Комисията | 28.06.2018 | ||
Приложения | 04.06.2018 |