Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет {00276-2018-0012}: „Доставка на ниско и високо повдигащи палетни колички (стакери) с две обособени позиции" |
Дата на публикуване | 09.07.2018 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2018-0012 |
№ от деловодна | ОП-23-2018 |
Възлагане чрез | Публично състезание |
СЪОБЩЕНИЕ
Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ЕАД, на основание основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП, във връзка с чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, във връзка с чл.20, ал.1, т.3, б.“б“ от ЗОП открива процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
„Доставка на ниско и високо повдигащи палетни колички (стакери) с две обособени позиции
Обособ.поз.1 | „Доставка на 2 (два) броя ниско повдигащи палетни колички с електронно управление“; |
Обособ.поз.2 | „Доставка на 31 (тридесет и един) броя високо повдигащи палетни колички“ |
Приложения:
- Документация и проекти на договори – Приложение № 2;
- Образци декларации – Образец № 1 – Образец № 5.1. и5.2.;
- Технически спецификации и методика за оценка на офертите -Приложение № 1.
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват:–
Наименование на участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта
Наименование на обществената поръчка: „Доставка на ниско и високо повдигащи палетни колички (стакери) с две обособени позиции“ за обособена позиция №…………
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, бул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден до 30.07.2018г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отваряне: Офертите ще се отворят на 31.07.2018г. в 11:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, ст. 212.
Решението за откриване на процедурата и обявлението са публикувани в Регистъра на обществените поръчки под номер: 00276-2018-0012.
Документация
Документи | Информация за изпълнен договор 246/10.12.18г. г. (Обособ. поз.2) | 21.08.2020 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 991981 |
Информация за изпълнен договор 266/31.12.18г. (Обособ. поз.1) | 21.08.2020 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 991980 | |
Сключен договор 266/31.12.2018 за изпълнение (Обособ. поз. 1) | 18.01.2019 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 889512 | |
Сключен договор 246/10.12.2018 за изпълнение (Обособ. поз. 2) | 12.12.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 883158 | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 20.09.2018 | ||
Доклад от работата на Комисията | 20.09.2018 | ||
Протокол 3 от работата на Комисията | 20.09.2018 | ||
Протокол 2 от работата на Комисията | 20.09.2018 | ||
Съобщение за отваряне на ценови оферти | 29.08.2018 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 03.08.2018 | ||
Разяснение 1 | 16.07.2018 | ||
Приложения | 09.07.2018 |