Предмет на поръчката | Възлагане на обществена поръчка с предмет {9081989}: „Подновяване правото на ползване на сервизните пакети на оборудване Fortigate Edge firewalls, PaloAlto 3050, Application Delivery Controller - F5 и Anti-SPAM Filter“ за период от една година, в съответствие с техническите спецификации, считано от датата на изтичане на последните активни сервизни пакети“ |
Дата на публикуване | 16.10.2018 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 9081989 |
№ от деловодна | ОП-35-2018 |
Възлагане чрез | Обява за събиране на оферти |
СЪОБЩЕНИЕ
Главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД, на основание чл. 20, ал.3, т.2 и чл. 187 от ЗОП открива възлагане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:
„Подновяване правото на ползване на сервизните пакети на оборудване Fortigate Edge firewalls, PaloAlto 3050, Application Delivery Controller - F5 и Anti-SPAM Filter“ за период от една година, в съответствие с техническите спецификации, считано от датата на изтичане на последните активни сервизни пакети“
Приложения: |
1.Обява
2.Проект на договор
3.Технически изисквания на Възложителя
4.Образци на документи
Начин на подаване на офертите:
- Участникът представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в една запечатана непрозрачна опаковка. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват–
Наименование на участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка:Подновяване правото на ползване на сервизните пакети на оборудване Fortigate Edge firewalls, PaloAlto 3050, Application Delivery Controller - F5 и Anti-SPAM Filter“ за период от една година, в съответствие с техническите спецификации, считано от датата на изтичане на последните активни сервизни пакети
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД гр.София 1700, бул. „Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 09:00 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден, в срок до 23.10.2018г., в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на отваряне на офертите : 24.10.2018г., от 11:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП;
Обявата за събиране на оферти с обява е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код 9081989
Документация
Документи | Сключен договор 242/06.12.2018 за изпълнение | 06.12.2018 | |
Протокол 1 от работата на Комисията | 08.11.2018 | ||
Приложения | 16.10.2018 |