BgPostsLogo
Quantcast

Главен експерт в отдел Администриране и възнаграждения на персонала

05.02.2024
София

ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА “БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД

ОБЯВЯВА

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР

за длъжността: Главен експерт
към отдел: „Администриране и възнаграждения на персонала“
дирекция: „Човешки ресурси и административна дейност“
месторабота: Централно управление на "Български пощи" ЕАД

Основни задължения:
• Изготвя трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудовите правоотношения и организира подписването им от страните.
• Изготвя Уведомления по чл. 62, ал. 5 от Кодекса на труда за сключени, изменени и прекратени трудови договори на служители от Централно управление.
• Изготвя длъжностно и поименно щатно разписание на Централно управление на БП ЕАД и актуализира същите, съобразно настъпили промени.
• Създава и води личните трудови досиета на служителите в Централно управление, оформя трудовите им книжки, изготвя други документи, свързани с трудовите им правоотношения.
• Участва в изработването и актуализирането на длъжностни характеристики за служителите в Централно управление и съхранява оригиналните документи.
• Изготвя справки за текущото състояние на личния състав, отразява движението на персонала и промените в тяхното образователно и квалификационно равнище.
• Изготвя заповеди за ползване на отпуски и извършва тяхното отразяване в документацията, свързана със законосъобразното им ползване.
• Води Регистри на болничните листове за временна неработоспособност; на трудови договорите; на заповедите за прекратяване на трудови договори; на допълнителни споразумения, писма и заповеди с индекс РД-06.
• Изготвя удостоверения и служебни бележки във връзка с трудовата дейност на работниците и служителите.
• Изготвя заповеди, свързани с промени в организационната структура на Централно управление.
• Контролира и прилага финансово-нормативната уредба, свързана с организацията и заплащането на труда.
• Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

Основни изисквания към кандидатите:
• Образователно-квалификационна степен – магистър;
• Професионален опит е предимство;
• Компютърна грамотност - ползване на всички приложения на Microsoft Office и Интернет приложения;
• Умение за работа в екип;
• Организационни и комуникационни умения;
• Инициативност и отговорност;
• Аналитичност.

Нашето предложение:
• Въвеждащо обучение и адаптиране към работната среда;
• Социални придобивки: месечни ваучери за храна и други, съгласно Колективен трудов договор;
• Работа в отговорен екип, с готовност за оказване на непрекъсната практическа и методическа помощ.

Необходими документи за кандидатстване: професионална автобиография.

Подборът ще се проведе на 2 етапа:
1. Предварителна селекция по документи – ще бъдат разглеждани само документите на кандидати, отговарящи на основните изисквания;
2. Интервю.

Документи за участие се приемат и на адрес: Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, кв. Студентски град, ул. „Акад. Стефан Младенов“, № 1, бл. 31
Лице за контакти: Габриела Мицова, тел.: 02/949 3241, ел. поща: [email protected].

„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие в Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД;

„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените кандидати;

Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени в срок до 6 месеца след приключване на процедурата за подбор.

FacebookLinkedinInstagram
© 2023 | Protected by reCAPTCHA