Централно управление на "Български пощи" ЕАД
обявява
процедура по подбор
за длъжността „Главен експерт“, сектор: "Ресурсно осигуряване"
отдел: "Логистика и ресурсно осигуряване", дирекция: "Оперативна дейност"
Основни задължения:
• Участва във всички дейности, свързани с ресурсното осигуряване на системата, набира, обработва анализира и обобщава информация за цени, условия и изисквания на пазара на консумативите и материалите за експлоатационната дейности и стоки за търговската дейност.
• Участва в разработването на технически задания за провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки.
• Следи за изпълнението на договори и клаузи за рекламации по сключени договори за доставка на материали, консумативи, стоки и техника.
• Участва в съставянето на плана за ресурсно осигуряване, спазването на срокове, воденето на оперативна отчетност при снабдяване и съхраняване на материали, консумативи и стоки.
• Участва в разработването на задания за технически средства и технологии за техническо осигуряване на системата, както и в изготвянето на програми за развитие на пощенската техника и на годишните бизнес-планове на дружеството.
• Събира информация и поддържа база данни, свързана с наличностите от материали, както и информация да наличната пощенска техника.
• Изготвя отчетна и оперативна информация по въпросите на ресурсното осигуряване.
Основни изисквания към кандидатите:
• Образователно-квалификационна степен – магистър;
• Професионален опит е предимство;
• Познания по ЗПУ, УПУ ЗОП е предимство
• Умение за работа в екип;
• Организационни и комуникационни умения;
• Инициативност и отговорност;
• Аналитичност.
Нашето предложение:
• Дългосрочна заетост;
• Социални придобивки - ваучери за храна и други, съгласно Колективен трудов договор;
• Работа в отговорен екип, с готовност за оказване на непрекъсната практическа и методическа помощ.
Необходими документи за кандидатстване: професионална автобиография.
Подборът ще се проведе на 2 /два/ етапа:
1. Предварителна селекция по документи – ще бъдат разглеждани само документите на кандидатите, отговарящи на основните изисквания;
2. Интервю.
Кандидатите, допуснати до интервю, ще бъдат уведомени допълнително за мястото, деня и часа на провеждане.
Документи за участие се приемат на адрес: гр. София, п. к. 1700, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31.
Лице за контакт: Тонка Смолева – директор на дирекция „Оперативна дейност“, ел. поща: [email protected], тел. 02/949 3232.
„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.
Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.