ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД
обявява процедура по подбор за длъжността:
директор на дирекция „Търговска дейност и маркетинг“
I. Кратко описание на длъжността и основни задължения:
· Организира, ръководи и контролира продажбите на услуги и дейности, предоставяни чрез ресурсите на „Български пощи“ ЕАД, и взаимоотношенията с клиентите на дружеството.
· Организира, ръководи и контролира процесите по комуникация на услугите и дейностите, предоставяни от дружеството чрез подбор на съответен комуникационен канал, рекламни средства и послания, поддържане на обратна връзка с клиенти на дружеството, бизнес и частни, оценка на постъпила информация.
· Организира, ръководи и контролира процесите по производство и реализация на пощенски марки, пощенски и филателни продукти към тях. Отпечатване на полиграфическа продукция.
· Организира, ръководи и контролира процесите по производство и реализация на всички видове ваучери на „Български пощи“ ЕАД.
· Участва в разработването, изменението и допълнението на нормативната база, специфична за дейността на дружеството.
· Съвместно с другите дирекции разработва дългосрочните, средносрочните и годишните програми и планове за развитие на дейността на дружеството.
II. Основни изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
· Образователно - квалификационна степен: висше – магистър.
· Професионална квалификация/специалност: икономика, финанси, управление на телекомуникациите и пощите, бизнес комуникации или друга, съответстваща на функциите на длъжността.
· Професионален опит в област, съответстваща на функциите на длъжността –минимум 5 години.
· Личностни качества: умение за работа в екип, организационни и комуникационни умения, способност за анализиране и даване на оценки, креативност.
· Висока професионална етика.
· Владеене на един западен език, за предпочитане английски език.
· Компютърна грамотност.
III. Начин на провеждане на подбора:
1. Първи етап: предварителна селекция по документи – ще бъдат разглеждани само документите на кандидати, отговарящи на основните изисквания;
2. Втори етап: интервю.
Кандидатите, допуснати до втори етап: интервю, ще бъдат уведомени допълнително за мястото, деня и часа на провеждане.
IV. Необходими документи:
· Професионална автобиография;
· Мотивационно писмо.
V. Срок, място и лице за контакт:
Документи за участие се приемат в срок до 24.06.2024 г. и на адрес: гр. София, ул. „Акад. Стефан Младенов“ № 1, бл. 31.
Лице за контакт: Габриела Мицова – ръководител отдел „Социална дейност, обучение, квалификация, подбор и безопасност и здраве при работа", имейл: [email protected] , [email protected]
„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.
Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.