Централно управление на "Български пощи" ЕАД
търси да назначи служител на длъжност:
"Главен експерт, труд и работна заплата",
в отдел „Администриране и възнаграждения на персонала“,
сектор „Възнаграждения на персонала“, на пълно работно време.
Основни задължения:
- Обработка и изчисляване на работни заплати в ТРЗ софтуер;
- Изготвяне ведомости за заплати и рекапитулации;
- Контрол на графици за сумирано изчисляване на работното време;
- Обработване на болнични листа и подаване на информация към НОИ;
- Периодично проследяване на промените в трудовото и осигурително законодателство с цел информиране и консултиране на служителите;
- Своевременно изготвяне на доклади и справки (периодични и при поискване), във връзка с планирането и контрола на разходите в дружеството;
- Подаване на декларация 1 и 6;
- Подаване на декларации по чл.73 от ЗДДФЛ;
- Подаване на отчети към НСИ;
- Изготвяне и обработка на документи, касаещи трудовите правоотношения и своевременно подаване на уведомления в НАП;
- Поддръжка, проверка и архив на досиетата на служителите.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование, степен „Бакалавър“ – икономика на труда, управлени на човешките ресурси, счетовдство и контрол;
- Опит на подобна позиция, минимум 3 години;
- Отлично познаване на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, Наредба за структура и организация на работната заплата и други законови разпоредби, имащи отношение към длъжността;
- Добро владеене на Excel;
- Умение за работа в екип;
- Отлични комуникационни умения;
- Способност за изпълнение на задачи в срок;
- Опит с ТРЗ софтуер „Аладин“ е предимство.
Дружеството предлага:
- Дългосрочна заетост в дружество с изградени традиции, качество и доверие;
- Социални придобивки - ваучери за храна, основен платен годишен отпуск от 20 дни с възможност за допълнителни дни, карти „Мултиспорт“ при преференциални условия и други придобивки, съгласно действащ Колективен трудов договор;
- Работен ден – от понеделник до петък, от 09:00 ч. до 17:30 ч., в екип от професионалисти;
- Възможност за кариерно развитие.
Документи за участие се приемат в деловодството на Централно управление на „Български пощи“ ЕАД,
на адрес: гр. София, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31,
от понеделник до петък, вкл., от 09:00 ч. до 17:30 ч.
/за дирекция „Човешки ресурси и административна дейност”/.
„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.
Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.