BgPostsLogo
Quantcast

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС, ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

21.10.2024
София

 

ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА “БЪЛГАРСКИ ПОЩИ” ЕАД

гр. София, п. код 1700, ул. “Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31

 

 

ОБЯВЯВА

 

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС, ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

 

„ГЛАВЕН СПЕЦИАЛИСТ ОСНОВНИ УСЛУГИ И ЛОГИСТИКА”

 

В РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ “ЗАПАД”, ОПС БЛАГОЕВГРАД

 

 

Необходими документи:

·      Заявление за участие в конкурс;

·      Ксерокопие от диплома за завършено образование и професионална квалификация;

·      Професионална автобиография;

·      Документ за трудов стаж и професионален опит;

·      Други документи за придобити квалификации/специализации.

 

Основни изисквания към кандидатите:

·      Образователно - квалификационна степен: висше – „Магистър“;

·      Специалност, области на висшето образование - икономичесka, направление – икономика, финанси, телекомуникации;

·      Да притежава валидно свидетелство за правооуправление на МПС, категория Б и минимум 3 години опит като активен шофьор.

·      Да е дееспособно лице; да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;

·      Минимум 5 г. трудов стаж, в системата на “Български пощи” ЕАД.

·      Отлично познаване на основните нормативни актове и законови разпоредби на Република България, касаещи дейността на дружеството ( Закон за пощенските услуги и актове уреждащи пошенската даейност, Наредба за пенсиите, Закон за предложенията, сигналите, жалбите и молбите, Правилник за безопасност на труда в пощенските съобщения и др.).

·      Много добра компютърна грамотност - работа с Microsoft Office, Excel.

 

Допълнителни изисквания:

·      Личностни качества: инициативност, креативност, комуникационни умения (устни и писмени), аналитични умения, способност да съхранява професионалната си независимост; умения за работа в екип; способност да планира и да изпълнява поставените задачи качествено в динамична среда и времеви ограничения; мотивация за заемане на длъжността;

·      За предимство се считат специфични познания за структурата и дейността на „Български пощи“ и квалификации, знания и опит в направленията: логистика, универсални пощенски услуги, счетоводство, информационни технологии; обществени поръчки.

 

Основни задължения:

·      Организира и контролира работата по изпълнение на универсалната пощенска услуга.

·      Осъществява контрол за извършване на проверки по утвърден месечен график в прилежащите към ОПС пощенски станции.

·      Участва в комисии по качеството при периодични проверки и при проверки по сигнали, относно технологичната дисциплина и качеството на обслужване;

·      Изготвя и предоставя сведения и анализи за универсалната пощенска услуга и участва в разработване на бизнес-програми в тази им част, следи за изпълнението на количествените показатели;

·      Участва при внедряването на нови договори за универсална пощенска услуга;

·      Изготвя ежемесечни справки и отчети за УПУ по централни и местни договори;;

·      Води дневник за регистриране на рекламациите и изготвя отчети за същите. Анализира причините за остъпилите рекламации и дава предложения за отстраняване на проблемите;

·      Участва при оценка на качеството на работа на работниците и служителите и предложения за материално стимулиране на същите;

·      Контролира документалното и фактическо приемане на стоково-материални ценности по вид, количество и качество и организира придвижването им от ПС до складови помещения;

·      Извършва контрол на материално отговорното лице по приемането, съхраняването, разходването, изписването и водене на отчетността на активите, в съответствие с дадените указания;

·      Изпълнява задължения, произтичащи от длъжността.

 

Подборът ще се проведе на 2 етапа:

1.    Предварителна селекция по документи – ще бъдат разглеждани само документите на кандидати, отговарящи на основните изисквания;

2.    Интервю за оценка на нивото на познания и компетенции, свързани с изпълнението на функционалните задължения.

 

Одобрените кандидати ще бъдат уведомени допълнително за датата, на която ще се проведе интервюто.

 

Документи за участие се приемат в 30 – дневен срок след публикуване на обявата на адреса на ЦУ на „Български пощи“ ЕАД  на адрес: гр. София, п. к. 1700, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, дирекция „Човешки ресурси и административна дейност”, ет. 3, ст. 315С  или на e- mail адрес Silvia [email protected]

 

„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.

„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.

Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.

FacebookLinkedinInstagram
© 2023 | Protected by reCAPTCHA