гр. София, п. код 1700, ул. “Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31
В РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ “ЗАПАД”, ОПС БЛАГОЕВГРАД
Необходими документи:
· Заявление за участие в конкурс;
· Ксерокопие от диплома за завършено образование и професионална квалификация;
· Професионална автобиография;
· Документ за трудов стаж и професионален опит;
· Други документи за придобити квалификации/специализации.
Основни изисквания към кандидатите:
· Образователно - квалификационна степен: висше – „Магистър“;
· Специалност, области на висшето образование - икономичесka, направление – икономика, финанси, телекомуникации;
· Да притежава валидно свидетелство за правооуправление на МПС, категория Б и минимум 3 години опит като активен шофьор.
· Да е дееспособно лице; да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
· Минимум 5 г. трудов стаж, в системата на “Български пощи” ЕАД.
· Отлично познаване на основните нормативни актове и законови разпоредби на Република България, касаещи дейността на дружеството ( Закон за пощенските услуги и актове уреждащи пошенската даейност, Наредба за пенсиите, Закон за предложенията, сигналите, жалбите и молбите, Правилник за безопасност на труда в пощенските съобщения и др.).
· Много добра компютърна грамотност - работа с Microsoft Office, Excel.
Допълнителни изисквания:
· Личностни качества: инициативност, креативност, комуникационни умения (устни и писмени), аналитични умения, способност да съхранява професионалната си независимост; умения за работа в екип; способност да планира и да изпълнява поставените задачи качествено в динамична среда и времеви ограничения; мотивация за заемане на длъжността;
· За предимство се считат специфични познания за структурата и дейността на „Български пощи“ и квалификации, знания и опит в направленията: логистика, универсални пощенски услуги, счетоводство, информационни технологии; обществени поръчки.
Основни задължения:
· Организира и контролира работата по изпълнение на универсалната пощенска услуга.
· Осъществява контрол за извършване на проверки по утвърден месечен график в прилежащите към ОПС пощенски станции.
· Участва в комисии по качеството при периодични проверки и при проверки по сигнали, относно технологичната дисциплина и качеството на обслужване;
· Изготвя и предоставя сведения и анализи за универсалната пощенска услуга и участва в разработване на бизнес-програми в тази им част, следи за изпълнението на количествените показатели;
· Участва при внедряването на нови договори за универсална пощенска услуга;
· Изготвя ежемесечни справки и отчети за УПУ по централни и местни договори;;
· Води дневник за регистриране на рекламациите и изготвя отчети за същите. Анализира причините за остъпилите рекламации и дава предложения за отстраняване на проблемите;
· Участва при оценка на качеството на работа на работниците и служителите и предложения за материално стимулиране на същите;
· Контролира документалното и фактическо приемане на стоково-материални ценности по вид, количество и качество и организира придвижването им от ПС до складови помещения;
· Извършва контрол на материално отговорното лице по приемането, съхраняването, разходването, изписването и водене на отчетността на активите, в съответствие с дадените указания;
· Изпълнява задължения, произтичащи от длъжността.
Подборът ще се проведе на 2 етапа:
1. Предварителна селекция по документи – ще бъдат разглеждани само документите на кандидати, отговарящи на основните изисквания;
2. Интервю за оценка на нивото на познания и компетенции, свързани с изпълнението на функционалните задължения.
Одобрените кандидати ще бъдат уведомени допълнително за датата, на която ще се проведе интервюто.
Документи за участие се приемат в 30 – дневен срок след публикуване на обявата на адреса на ЦУ на „Български пощи“ ЕАД на адрес: гр. София, п. к. 1700, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, дирекция „Човешки ресурси и административна дейност”, ет. 3, ст. 315С или на e- mail адрес Silvia [email protected]
„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.
„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.
Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.