BgPostsLogo
Quantcast

Заместник мениджър на Български разменно-сортировъчен център (БРСЦ)

28.10.2024
София

Български пощи" ЕАД търси да назначи:

служител на длъжност:

„Заместник мениджър на Български разменно-сортировъчен център (БРСЦ)“.

Отдел: Сортировъчна дейност и магистрален транспорт

Дирекция: Оперативна дейност

 

Място на работа: изнесено работно място в: Български разменно-сортировъчен център гр. София, кв. „Нова Враждебна, ул. „Челопешко шосе“ № 31. 

Основни задължения 

- Организира, ръководи и контролира дейността по оперативното управление на производствено-експлоатационния процес и техническото оборудване на службите в БРСЦ;

- Отговаря и контролира правилното изготвяне на месечните графици и работата по време на официалните празници и почивните дни на БРСЦ;

- Контролира извършването на вътрешно-технологичен контрол по спазването на технологията по приемане, обработване и транспортиране на пощенските пратки;

- Осъществява контрол при изготвянето на отчети и справки за БРСЦ.

- Отговаря за стриктното спазване на изискванията по опазване на имуществото и активите на БРСЦ, по здравословните и безопасни условия на труди по опазване на фирмената тайна и поверителна информация.

- Изготвя анализи и отчети за трафични потоци в центъра, както и между останалите РСЦ и ОВ;

- ръководи, координира и контролира дейността по осигуряване на правилната експлоатация и работа на автомобилния парк, дислоциран в района на БРСЦ;

- Организира постоянен контрол за правилна експлоатация на автомобилите при Комплексна бригада транспорт. 


Изисквания за заемане на длъжността: 

- Образователно – квалификационна степен: висше образование – магистър, професионална квалификация – специалност Икономика ще е предимство

- Професионален опит: 5 години трудов стаж в системата на „Български пощи“ ЕАД

-  Добра компютърна грамотност;

- Комуникативност;

-Аналитичност

-Умение за работа в екип;

- Административно-организационни умения. 

Дружеството предлага:

- Дългосрочна заетост в дружество с изградени традиции, качество и доверие;
- Социални придобивки - ваучери за храна, основен платен годишен отпуск от 20 дни с възможност за допълнителни дни, карти „Мултиспорт“ при преференциални условия и други придобивки, съгласно действащ Колективен трудов договор;

 - Работно време: понеделник-петък  от 8:00ч.-16:30ч

- Служебен транспорт

Ако проявявате интерес към тази възможност за работа, не се колебайте да кандидатствате.

Документи за участие се приемат в деловодството на Централно управление на „Български пощи“ ЕАД, от понеделник до петък, от 09:00ч. до 17:30ч., на адрес:             Гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов“ 1, бл. 31

Лице за контакт: Иванка Александрова,
тел.: 02/8922671, работно време от 8.00 ч. до 16.30 ч. 

„Български пощи” ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.

„Български пощи“ ЕАД ще се свърже само с одобрените, по документи, кандидати.

„Български пощи“ ЕАД обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните, Закона за защита на личните данни и Политиката за защита на личните данни на „Български пощи“ ЕАД.
Личните данни на неодобрените кандидати ще бъдат унищожени, в срок до 6 месеца, след приключване на процедурата за подбор.

FacebookLinkedinInstagram
© 2023 | Protected by reCAPTCHA